مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 10:252020-03-18اجتماعي

کارگاه تولید ماسک در امامزاده علی بن مهزیار راه اندازی شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان با اشاره به تولید روزانه 500 ماسک در استان گفت: کارگاه تولید ماسک در امامزاده علی بن مهزیار در استان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی خاکباز ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تدابیری که استاندار و مسئولان در استان خوزستان برای مبارزه با ویروس کرونا انجام دادند، مقرر شده در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی مانند مساجد از مراسم هایی که موجب تجمع می شود، جلوگیری شود.

وی افزود: با تعطیلی اولیه این اماکن و در راستای مبارزه با ویروس کرونا و با بهره گیری از فضاهای موجود و همچنین با توجه به کمبود لوازم بهداشتی از جمله ماسک، اوقاف و امور خیریه استان خوزستان با همکاری بنیاد احسان مرتبط با ستاد فرمان امام اقدام به تولید ماسک با همکاری بانوان نیکوکار کرده است.

خاکباز با اشاره به اینکه روزانه 5 هزار ماسک در امامزاده علی بن مهزیار تولید می شود، تصریح کرد: تولید این ماسک ها تا زمان ریشه کن شدن این بیماری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ماسک های تولید شده به صورت رایگان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، گفت: در این کارگاه اکنون 30 نفر در حال تولید ماسک هستند که در صورت نیاز این تعداد افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه تولید ماسک در امامزاده علی بن مهزیار راه اندازی شد

کارگاه تولید ماسک در امامزاده علی بن مهزیار راه اندازی شد