مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 10:352020-03-18اقتصادي

توصیه ها برای تعطیلی بازار قزوین ادامه دارد


بعد از شیوع کرونا و علی رغم اطلاع رسانی از سوی رسانه ها مردم همچنان برای خرید عید در بازار حضور دارند و تصاویر بازار قزوین در رسانه ملی به عنوان یکی از شلوغ ترین بازارها به نمایش گذاشته می شود.

- ایسنا/قزوین بعد از شیوع کرونا و علی رغم اطلاع رسانی از سوی رسانه ها مردم همچنان برای خرید عید در بازار حضور دارند و تصاویر بازار قزوین در رسانه ملی به عنوان یکی از شلوغ ترین بازارها به نمایش گذاشته می شود.

هفته گذشته اتحادیه طلافروشان استان قزوین با اعلام تعطیلی تمامی واحدها تا پنجم فروردین ماه نخستین قدم را برای تعطیلی بازار برداشت ولی دیگر اصناف گامی برای این امر برنداشتند.

محمد فرج زاده ها رییس اتاق اصناف قزوین روز شنبه بیست وچهارم فروردین ماه به ایسنا گفته بود: به جز صنف طلافروشان که به صورت خودجوش واحدهای خود را تا پنجم فروردین ماه تعطیل کرد هیچ صنفی تعطیل نشده است و منتظر تصمیم مسئولین امر هستیم تا به اتحادیه ها ابلاغ کنیم.

منوچهر جبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین می گوید: تعطیلی بازار نیازمند همراهی اصناف و اتحادیه هاست و با توجه به اینکه کشور در وضعیت بحران ویروس کرونا قرار دارد اصناف باید همراهی لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه ها برای تعطیلی بازار قزوین ادامه دارد

توصیه ها برای تعطیلی بازار قزوین ادامه دارد