مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 10:402020-03-18حوادث

تعداد مصدومان چهارشنبه سوری همدان 78 نفر است


مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان از کاهش 42 درصدی حوادث چهارشنبه سوری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد و گفت: - در مراسم چهارشنبه آخر سال 78 نفر دچار مصدومیت و دو نفر نیز دچار قطع عضو شدند.

عباس اولیاسمیع در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته در مجموع 78 نفر مصدوم ناشی از حوادث چهارشنبه پایان سال در میانگین سنی 15 تا 25 سال داشتیم که از این تعداد 62 نفر مرد و 16 نفر زن بودند.

وی ادامه داد: طی تماس با شماره تماس 115، 21 نفر از طریق اورژانس و مابقی از طریق خودروهای شخصی به بیمارستان ها منتقل شدند.

اولیاسمیع بیان کرد: 62 نفر از مصدومان دچار آسیب های سطحی و جزیی بودند که از بیمارستان ترخیص شدند اما 16 نفر مشکل جدی داشتند که بیشتر این آسیب ها از نواحی سر، دست و صورت ها بوده و متأسفانه شب گذشته دو نفر دچار قطع عضو شدند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال با توجه به هشدار هایی که پیش از آن اعلام شده بود، شاهد کاهش 42 درصدی شمار مصدومان بودیم که در مقایسه با سال پیش که 134 نفر مصدوم و یک نفر فوتی داشتیم، امسال کاهشی بوده است.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان در پایان اعلام کرد: مصدومان دیروز به تفکیک شهرستان، همدان 66 نفر، ملایر پنج نفر، بهار دو نفر و کبودراهنگ پنج نفر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مصدومان چهارشنبه سوری همدان 78 نفر است

تعداد مصدومان چهارشنبه سوری همدان 78 نفر است