مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 10:452020-03-18سياسي

فعالیت 9هزار نفر روز در قالب گروه های جهادی برای مبارزه باکرونا


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از فعالیت 9 هزار نفر روز در قالب 111 گروه جهادی از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز خبر داد.

- زنجان-جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از فعالیت 9 هزار نفر روز در قالب 111 گروه جهادی از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در جمع خبرنگاران در محل سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با تقدیر از تلاش های مدافعان سلامت، با بیان اینکه امروز مجاهدین سلامت جان خود را کف دست گرفته اند و مشغول مداوای بیماران هستند، اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به تبع آن سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به فرماندهی سردار جهانبخش کرمی با همکاری سایر نهادهای مرتبط اقدامات ارزشمند و مفیدی را در این استان انجام داده است.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی در حوزه های مختلف نظیر ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد، تهیه و توزیع بسته های بهداشتی-ضدعفونی ونیز توزیع بسته های معیشتی در استان فعالیت می کنند، ابراز کرد: از 12 اسفند ماه امسال اکیپ ضدعفونی کننده معابر تشکیل پایگاه های بسیج پای کار آمده و تیپ 36 انصارالمهدی (عج) نیز با 4 دستگاه درخش و با همکاری شهرداری و گروههای جهادی ناحیه زنجان عملیات ضدعفونی معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 9هزار نفر روز در قالب گروه های جهادی برای مبارزه باکرونا

فعالیت 9هزار نفر روز در قالب گروه های جهادی برای مبارزه باکرونا