مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-18حوادث

2 قطع عضو و 78 مصدوم حاصل چهارشنبه آخر سال در همدان


مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان از کاهش 42 درصدی حوادث چهارشنبه سوری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد و گفت: - ایسنا/همدان مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان از کاهش 42 درصدی حوادث چهارشنبه سوری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد و گفت: در مراسم چهارشنبه آخر سال 78 نفر دچار مصدومیت و دو نفر نیز دچار قطع عضو شدند.

عباس اولیاسمیع در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته در مجموع 78 نفر مصدوم ناشی از حوادث چهارشنبه پایان سال در میانگین سنی 15 تا 25 سال داشتیم که از این تعداد 62 نفر مرد و 16 نفر زن بودند.

وی ادامه داد: طی تماس با شماره تماس 115، 21 نفر از طریق اورژانس و مابقی از طریق خودروهای شخصی به بیمارستان ها منتقل شدند.

اولیاسمیع بیان کرد: 62 نفر از مصدومان دچار آسیب های سطحی و جزیی بودند که از بیمارستان ترخیص شدند اما 16 نفر مشکل جدی داشتند که بیشتر این آسیب ها از نواحی سر، دست و صورت ها بوده و متأسفانه شب گذشته دو نفر دچار قطع عضو شدند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال با توجه به هشدارهایی که پیش از آن اعلام شده بود، شاهد کاهش 42 درصدی شمار مصدومان بودیم که در مقایسه با سال پیش که 134 نفر مصدوم و یک نفر فوتی داشتیم، امسال کاهشی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 قطع عضو و 78 مصدوم حاصل چهارشنبه آخر سال در همدان

2 قطع عضو و 78 مصدوم حاصل چهارشنبه آخر سال در همدان