مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-18بين الملل

نبرد بیولوژیکی که افسار آن گسیخته و می تازد!


برخی از این تولیدات آزمایشگاهی که با هدف حملات بیولوژیکی ساخته می شوند، نسبتاً آسان منتقل می شوند و میزان مرگ و میر پایینی دارند؛ اما تهدیدهای ایمنی غذایی به دنبال دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمود نقدی پور استاد دانشگاه و روند پژوه در یادداشتی با عنوان نبرد بیولوژیکی که افسار آن گسیخته و می تازد! خاطرنشان کرد: امروز کشورهای چون، رژیم ظالم ایالات متحده آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی و یا هر کشور دیگری که صاحب اینچنین امکانهای بیولوژیکی بصورت گسترده هستند هم نتوانند این مخلوق خود را کنترل کنند و ویروسی که برای ضربه به دشمنان خود تولید کرده بودند بلای جان خود آنها شود! ویروسی که از مدتها پیش در مورد تاثیرات مخرب آن بر چین و ایران سخن می گفتند امروز وارد اروپا، آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی شده است، در حالی که رسانه های آنها با مخفی کاری اطلاعات شفافی را به جهان مخابره نمی کنند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس متن کامل این یادداشت به شرح زیر است: اگرچه استفاده از شیوع امراضی چون وبا و طاعون و .

یکی از فنون دفاعی در میان ملل در گذشته دور بوده، اما استفاده از اقدامات بیولوژیکی آزمایشگاهی در عصر جدید  دستاورد غرب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد بیولوژیکی که افسار آن گسیخته و می تازد!

نبرد بیولوژیکی که افسار آن گسیخته و می تازد!