مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-18بين الملل

سفارت ایران در مسکو: آمریکا در حال تحمیل فاجعه عمدی انسانی به ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سفارت ایران در مسکو روز چهارشنبه در بیانیه ای تاکید کرد، آمریکا با اعمال تحریم ها و محروم کردن شهروندان ایرانی از دسترسی به تجهیزات پزشکی در شرایط ویروس کرونا، - سفارت ایران در روسیه در بیانیه ای تاکید کرد که آمریکا با اعمال تحریم ها و جلوگیری از ارسال تجهیزات پزشکی به ایران، در حال تحمیل یک فاجعه عمدی انسانی به ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سفارت ایران در مسکو روز چهارشنبه در بیانیه ای تاکید کرد، آمریکا با اعمال تحریم ها و محروم کردن شهروندان ایرانی از دسترسی به تجهیزات پزشکی در شرایط ویروس کرونا، بحرانی انسانی در ایران به وجود آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تاس، در ادامه این بیانیه آمده است، با اعمال تحریم ها علیه ایران، ایالات متحده آمریکا از ارسال تجهیزات پزشکی ضروری و خدمات درمانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا جلوگیری کرده است.

سفارت ایران در مسکو این اقدامات را یک فاجعه عمدی بشردوستانه از سوی آمریکا به ملت ایران توصیف کرده و تاکید کرده است که مقیاس این فاجعه فقط محدود به جمهوری اسلامی ایران نیست.

سفارت ایران در روسیه در این بیانیه همچنین تاکید کرده، چنین اقداماتی علیه ایران، به ویژه از سوی آمریکا، دیگر یک موضوع حقوقی یا مساله اقتصادی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت ایران در مسکو: آمریکا در حال تحمیل فاجعه عمدی انسانی به ایران است

سفارت ایران در مسکو: آمریکا در حال تحمیل فاجعه عمدی انسانی به ایران است