مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 11:062020-03-18اقتصادي

صاحبان 100 باب مغازه در بوکان از پرداخت اجاره معاف شدند


سعدون احمدپوری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کسادی بازار و نداشتن درآمد کاسبان این مجتمع تجاری، با هماهنگی مالکان و تلاش هیات امنا، اجاره بهای اسفندماه واحدهای تجاری به مستاجران این مجتمع بخشیده شد.

وی ادامه داد: با تعطیلی بازار نگرانی هایی در میان مستاجران و کسبه بازار و مستاجران مستقر در این مجتمع به وجود آمده بود که این تصمیم در جهت همراهی با آنها در این شرایط سخت اتخاذ شد.

وی اضافه کرد: در این مجتمع تجاری که در خیابان قدیم آتش نشانی شهر بوکان واقع شده است، بیش از 140 واحد تجاری وجود دارد که بیش از 100 نفر از مالکان این واحدهای تجاری که مغازه خود را به اجاره داده بودند اقدام به بخشش اجاره بهای آن کردند.

وی با اشاره به اینکه به صورت میانگین بیش از 800 میلیون ریال به مستاجران این واحد تجاری با این بخشش کمک شد، از دیگر مالکان اماکن تجاری این شهرستان نیز خواست در این شرایط بد اقتصادی، به یاری یکدیگر آمده و اجاره بهای خود را به مستاجران هدیه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مستاجران املاک متعلق به شهرداری بوکان از پرداخت اجاره معاف شده اند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحبان 100 باب مغازه در بوکان از پرداخت اجاره معاف شدند

صاحبان 100 باب مغازه در بوکان از پرداخت اجاره معاف شدند