مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 11:102020-03-18اجتماعي

محدودیت تردد در مبادی ورودی هیدج


طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، مبادی ورودی هیدج از سمت جنوب، ابتدای جاده روستایی شویر و از سمت شمال، جاده ترانزیت تحت کنترل بوده، - ایسنا/زنجان سرپرست شهرداری هیدج گفت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، مبادی ورودی هیدج از سمت جنوب، ابتدای جاده روستایی شویر و از سمت شمال، جاده ترانزیت تحت کنترل بوده، محدودیت های تردد دارند.

ناصر مرسلی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که هیدجی ها مردمانی مهمان نواز هستند، گفت: با توجه به مصوبه ستاد مرکزی مقابله با شیوع بیماری کرونا در راستای حفظ سلامت شهروندان و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در شهر هیدج تا اطلاع ثانوی از پذیرایی مسافران و گردشکران به ویژه در ایام نوروز معذور هستیم.

وی تصریح کرد: مردم باید به این باور برسند که حضور آنان در خانه، مهم ترین مولفه در پیشگیری از گسترش و شیوع ویروس کرونا است و در این راستا صمیمانه از مردم درخواست می کنیم جز در موارد اضطراری، از منزل خارج نشوند.

این مسئول ادامه داد: از مردم می خواهیم که بیش از پیش همکاری های لازم را برای شکست بیماری کرونا در شهر با شهرداری داشته باشند و توصیه های بهداشتی را مد نظر قرار دهند.

همچنین توصیه می شود که مردم از حضور و تردد در تجمعات و اماکن شلوغ خودداری و از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد در مبادی ورودی هیدج

محدودیت تردد در مبادی ورودی هیدج