مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 11:302020-03-18فناوري

«کرونا» مصرف اینترنت را در خراسان جنوبی 300 درصد افزایش داد


سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: میانگین حجم مصرف اینترنت کاربران بعد از شیوع کرونا در این استان حکایت از افزایش 300 درصدی دارد.

- حسن آذری نصرآباد امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با بیان اینکه همه شهرستان های خراسان جنوبی مجهز به تکنولوژی اینترنت نسل سوم و چهارم هستند، اظهار داشت: علاوه بر نقاط شهری 174 روستا از اینترنت پرسرعت بهره مند شده اند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و حضور بیشتر در فضای مجازی، بیان داشت: طی این مدت مصرف اینترنت در استان نسبت به قبل افزایش چشمگیری داشته و ظرفیت پهنای باند ورودی استان 250 درصد افزایش داشته به نحوری که پهنای باند مورد نیاز مشترکین تأمین شده است.

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی افزود: بررسی صورت گرفته از وضعیت اینترنت از اول اسفندماه تاکنون حاکی از افزایش مصرف کاربران در شبکه اپراتورهای تلفن همراه و ثابت است به نحوی که مصرف اینترنت در حال حاضر نسبت به قبل از زمان شیوع کرونا 300 درصد افزایش یافته است.

آذری نصرآباد به ارائه 100 گیگابایت اینترنت رایگان به مشترکین اینترنت ثابت اشاره و عنوان کرد: این بسته تشویقی با هدف عدم تردد مردم در در اماکن عمومی، ماندن در خانه و استفاده مناسب از فضای مجازی برای فعالیت های روزمره و بهره مندی از خدمات الکترونیکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کرونا» مصرف اینترنت را در خراسان جنوبی 300 درصد افزایش داد

«کرونا» مصرف اینترنت را در خراسان جنوبی 300 درصد افزایش داد