مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 12:202020-03-18فرهنگي

نوروز 99 با صداوسیمای مرکز مازندران


سخنگوی صداوسیمای مرکز مازندران گفت: صداوسیمای استان در ایام نوروز 99 با پخش برنامه های شاد و جذاب میهمان هم استانی ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از صداوسیمای مرکز مازندران، محمد رجبی اظهار کرد: رسانه استانی برنامه های شاد و متنوعی را برای نوروز 99 و آغاز سال جدید تدارک و پیش بینی کرده است.

 وی افزود: معاونت سیما با تولید و پخش برنامه بهار جانها ویژه تحویل سال و ایام نوروز، سریال جدید طنز کلی ونگ ، برنامه شاد کله قند ، برنامه پر بیننده و محلی بوردکا ، پخش فیلم های سینمایی بسیار جذاب و دیگر برنامه های مفرح میهمان لحظه های شاد بینندگان خواهد بود.

 مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز مازندران بیان کرد: معاونت صدا نیز با تهیه برنامه هفت سین ویژه تحویل سال نو، برنامه طنز قند کلو ، برنامه موسیقی محور طراوت نوروزی ، برنامه بهار ماه و چندین برنامه شاد و جذاب دیگر همراه شنوندگان خود خواهد بود.

  رجبی در مورد ویژه برنامه های معاونت خبر در این ایام خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و مسافرت نکردن هم میهنان به این استان، تمام تلاش خود را به اطلاع رسانی دقیق با آیتم هایی که هم استانی های عزیزمان را به سمت سلامتی سوق می دهد، معطوف کرده است و با تهیه گزارش هایی با موضوع پویش در خانه بمانیم در راستای امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروز 99 با صداوسیمای مرکز مازندران

نوروز 99 با صداوسیمای مرکز مازندران