مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 12:302020-03-18اقتصادي

کمک 125 میلیارد ریالی فعالان اقتصادی گلستان برای مقابله با کرونا


رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گرگان از کمک 125 میلیارد ریالی فعالان اقتصادی گلستان برای تجهیز بیمارستان های استان و تامین مایحتاج کادر درمانی در مقابله با کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمد چوپانی بعداز ظهر چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: فعالان اقتصادی استان گلستان از زمان شیوع کرونا تاکنون حدود 125 میلیارد ریال برای مقابله با بیماری کرونا در استان کمک کرده اند.

وی افزود: بر اساس نیاز سنجی انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، بیمارستان های استان به 42 دستگاه ونتیلاتور نیاز داشتند که تاکنون با کمک فعالان اقتصادی استان 55 دستگاه به ارزش 77 میلیارد ریال خریداری شده و به تمام بیمارستان های استان اختصاص یافت.

رییس اتاق بازرگانی گرگان همچنین از خرید و ارسال پنج دستگاه ونتیلاتور فعالان اقتصادی عضو اتاق بازرگانی ایران خبر داد و تصریح کرد: نخستین محموله کمک های اتاق بازرگانی ایران به ارزش بیش از یک میلیارد تومان در راه است و به زودی تحویل گلستان می شود.

وی با بیان اینکه نخستین محموله اهدایی اتاق ایران شامل 20 دستگاه وی تپ، شیت، ماسک و گان و سایر تجهیزات پزشکی به زودی تحویل کادر بهداشتی و درمانی استان می شود، ادامه داد: همچنین خیرین سلامت گنبدکاووس حدود 200 میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 125 میلیارد ریالی فعالان اقتصادی گلستان برای مقابله با کرونا

کمک 125 میلیارد ریالی فعالان اقتصادی گلستان برای مقابله با کرونا