مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 12:352020-03-18اجتماعي

اختصاص 100 تخته پتو به نقاهتگاه بیماران کرونایی/مردم نگران ماسک نباشند


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از اختصاص اختصاص 100 تخته پتو ویژه نقاهتگاه های بیماران کرونایی در یزد خبر داد.

- محمدحسین کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در ادامه فعالیت های خود در زمان حساس کنونی اقدام به توزیع 100 تخته پتو بین نقاهتگاه های ویژه بیماران کرونایی کرده است، اظهار داشت: برای تجهیز این نقاهتگاه و کمبودی که وجود داشت، اوقاف شهرستان یزد از محل موقوفات مرتبط 200 میلیون ریال برای این کار در نظر گرفته است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد خاطرنشان کرد: در حال حاضر اوقاف شهرستان یزد تمام تلاش خود را به کار بسته تا بتواند در این شرایط دردی از مردم دوا کند تا آنها نسبت به کمبود تجهیزات مورد نیاز پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با مشکلی روبه رو نباشند.

وی عنوان کرد: از زمانی که اعلام شد بیماری کرونا به یزد وارد شده، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خود را موظف دانست تا در جهت کمک به همشهریان یزدی که با کمبود ماسک و اقلام مورد نیاز مقابله با کرونا مواجه شده بودند، اقدامات لازم را انجام داد و تاکنون توانسته مقادیر بسیاری مواد ضدعفونی کننده و ماسک نیز در بین مردم توزیع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 100 تخته پتو به نقاهتگاه بیماران کرونایی/مردم نگران ماسک نباشند

اختصاص 100 تخته پتو به نقاهتگاه بیماران کرونایی/مردم نگران ماسک نباشند