مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 12:402020-03-18سياسي

افزایش سختگیری بانک ها همزمان با افزایش مبلغ وام ازدواج/ضرورت ارائه وام فرزندآوری


مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به افزایش سختگیری بانک ها همزمان با افزایش مبلغ وام ازدواج، بر ضرورت ارائه تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری در راستای اجرای سیاست های کلی نظام در موضوع جمعیت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، شاید بتوان مهمترین حمایت عملیاتی نظام حکمرانی و قانونگذاری در موضوع تسهیل تشکیل نهاد خانواده و تحقق اصل دهم (10) قانون اساسی را پرداخت تسهیلات وام قرض الحسنه ازدواج جوانان دانست.

امری که هرساله در قوانین بودجه سنواتی میزان و شرایط پرداخت آن مقرر می شود.

مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با انتشار گزارشی به بررسی مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس در جریان بررسی لایحه بودجه 99 درباره وام قرض الحسنه ازدواج پرداخت.

براساس این گزارش، کمیسیون تلفیق مجلس در جریان تصویب بند الف تبصره 16 لایحه بودجه 99 هم مبلغ وام قرض الحسنه ازدواج جوانان را با افزایش 66 درصدی از سیصد میلیون ریال به پانصد میلیون ریال افزایش داده است و هم زمان بازپرداخت وام نیز از پنج سال به هفت سال افزایش یافته است.

*اقدام مثبت کمیسیون تلفیق مجلس در افزایش زمان بازپرداخت وام ازدواج در گزارش بازوی کارشناسی مجلس درباره این مصوبه آمده است: با توجه به افزایش مبلغ وام و نظر به قابل توجه بودن مبلغ بازپرداخت وام برای زوجین، افزایش زمان بازپردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سختگیری بانک ها همزمان با افزایش مبلغ وام ازدواج/ضرورت ارائه وام فرزندآوری

افزایش سختگیری بانک ها همزمان با افزایش مبلغ وام ازدواج/ضرورت ارائه وام فرزندآوری