مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 13:052020-03-18سياسي

اطلاع رسانی و شفاف سازی سهم من در روزهای کرونایی است


فردین کمانگر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عصر حاضر که دوران انفجار اطلاعات و شکوفایی دانش و گسترش رسانه های جمعی نام گرفته، آبستن حوادث و اتفاقات بی شمار است.

وی اضافه کرد: گسترش فناوری، تاثیر ارتباطات و به کارگیری انواع سیستم های هوشمند، فضایی بحرانی را بر شرایط زیست محیطی جامعه جهانی حاکم ساخته است که رسانه ها با نقش و مسوولیت خطیری که بر عهده دارند، موظف هستند در هر لحظه افکار عمومی جهان را از شرایط حاکم بر دنیای پیرامون و اثرات بحران های اجتماعی ناخواسته آگاه کنند.

رییس کمیته حقوقی خانه مطبوعات و رسانه های کشور افزود: رسانه از بحران اثر می پذیرد و بر بحران اثر می گذارد به طوریکه مساله زمانی به بحران تبدیل می شود که در کانون توجه رسانه ها قرار گیرد.

کمانگر یادآور شد: حال باتوجه به این تفاسیر، امروز کشور و جامعه جهانی دچار بحرانی به نام بیماری کرونا شده اند بیماری که هر روز بر آمار مبتلا شدگان به آن افزوده می شود و در صورت عدم پیشگیری و تغییر سبک زندگی انسان ها شاهد مرگ میلیون ها نفر در جهان خواهیم بود و زندگی همگان را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

وی گفت: هم اکنون نقش رسانه ها بیشتر نمود پیدا می کند رسانه علاوه بر کارکرد آگاهی دهی و اطلاع رسانی دارای کارکردهای آموزشی و تفریحی و سرگرمی نیز می با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی و شفاف سازی سهم من در روزهای کرونایی است

اطلاع رسانی و شفاف سازی سهم من در روزهای کرونایی است