مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 13:252020-03-18اقتصادي

توزیع 300 تن میوه عید در ملایر آغاز شد


کامران زنگنه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پرتقال با قیمت پنج هزار و 500 تومان و سیب به قیمت 6 هزار تومان در غرفه های تعیین شده سطح شهر توزیع شده است.

وی افزود: 30 مرکز برای توزیع میوه شب عید پیشنهاد شد که 20 مرکز عرضه میوه تایید شد و علاوه بر این مراکز، در شهرهای ازندریان، جوکار، سامن، زنگنه و اسلامشهر آق گل نیز توزیع میوه انجام شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر با بیان اینکه مشکلی در تامین ارزاق عمومی و مایحتاج مردم نداریم ادامه داد: گوشت، مرغ، برنج و شکر به وفور در بازار توزیع شده است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

زنگنه بیان کرد: نظارت و بازرسی در بازار به طور مستمر انجام می شود و در صوت مشاهده هرگونه تخلف، به شدت با متخلفان برخورد می شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و کمبود اقلام بهداشتی برای شهروندان گفت: در این راستا 10 واحد تولیدی برای تولید ماسک فعال شدند که روزانه حدود 15 هزار ماسک تولید می کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر با بیان اینکه تولید ماسک در این واحدها با رعایت کامل نکات بهداشتی و زیر نظر بهداشت و درمان انجام می شود ادامه داد: مقرر شد روزانه چهار هزار عدد ماسک بین 6 داروخانه توزیع شود تا در دسترس عموم قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 300 تن میوه عید در ملایر آغاز شد

توزیع 300 تن میوه عید در ملایر آغاز شد