مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 13:552020-03-18اجتماعي

تداوم سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری/ احتمال سرمازدگی درختان در بن و سامان


معاون پیش بینی و توسعه هواشناسی چهارمحال و بختیاری از تداوم سامانه بارشی فعال در آسمان چهارمحال و بختیاری تا اوایل صبح فردا خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون پیش بینی و توسعه هواشناسی چهارمحال و بختیاری از تداوم سامانه بارشی فعال در آسمان چهارمحال و بختیاری تا اوایل صبح فردا خبر داد.

مهرداد قطره در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: سامانه بارشی که اکنون در آسمان چهارمحال و بختیاری فعال است به صورت بارش برف و باران بیشتر نقاط استان را دربر گرفته است.

وی با اشاره به میزان بارندگی برف و باران در شهرستان کوهرنگ تصریح کرد: درحال حاضر میزان بارندگی در کوهرنگ به 32 میلی متر و میزان برف جدید به 10 سانت رسیده است.

قطره در ادامه با اشاره به کاهش دما بیان کرد: در صبح جمعه شاهد کاهش دما بین 3 تا 4 سانتی گراد خواهیم بود و ممکن است کاهش دما در نقاط شرقی استان از جمله شهرستان های بن و سامان باعث سرمازدگی شکوفه درختان شود.

معاون پیش بینی و توسعه هواشناسی چهارمحال و بختیاری در پایان با اعلام سردترین و گرم ترین نقاط استان خاطرنشان کرد: لردگان با دمای 14 درجه بالای صفر گرم ترین و شهرکرد با دمای 2 درجه سانتی گراد پایین صفر سردترین نقطه استان گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری/ احتمال سرمازدگی درختان در بن و سامان

تداوم سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری/ احتمال سرمازدگی درختان در بن و سامان