مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 13:552020-03-18سياسي

بسیج دستگاه های فرهنگی هرمزگان برای مقابله با شیوع کرونا


رضا کمالی زرکانی عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ویروس کرونا افزود: اطلاع رسانی سریع و مستمر خبرها، هشدارها و تولیدات محتوایی جهت تشویق مردم برای در خانه ماندن از مهم ترین وظایف کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی است.

وی یادآورشد: همه روزنامه ها، نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی هرمزگان با تمام ظرفیت مشغول اطلاع رسانی وقایع مربوط به ویروس کرونا هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با قدردانی از همکاری و همراهی همه رسانه های استان، خواستار پاسخگویی سریع به شایعه ها و شائبه ها در خصوص بیماری کرونا شد.

کمالی زرکانی ادامه داد:اگر به شایعه ها سریع و به موقع پاسخ داده نشود، باعث به خطر افتادن سلامت روانی جامعه می شود و مکانیسمی با همکاری اعضای کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی طراحی شده که به اینگونه موارد فوری پاسخ داده می شود.

در نشست هم اندیشی کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ویروس کرونا، مدیر روابط عمومی استانداری هرمزگان، سازمان تبلیغات، نیروی انتظامی، کانون پرورشی فکری کودکان ونوجوانان، شهرداری، سپاه امام سجاد(ع)، خانه مطبوعات، انجمن صنفی کارفرمایان و خبرنگاران هرمزگان و خبرگزاری ایرنا حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دستگاه های فرهنگی هرمزگان برای مقابله با شیوع کرونا

بسیج دستگاه های فرهنگی هرمزگان برای مقابله با شیوع کرونا