مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 14:152020-03-18اجتماعي

ضدعفونی محله برآفتاب و سعدی شیراز توسط فرهنگیان


رییس سازمان دانش آموزی فارس از ضدعفونی معابر، عابربانک ها و پمپ های بنزین در محله سعدی و برآفتاب شیراز توسط گروه های خودجوش فرهنگیان و مربیان پیشتاز این سازمان خبر داد.

- محسن کلاری چهارشنبه 28 اسفند در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری و تلاش همه جانبه برای ریشه کنی این ویروس، سازمان دانش آموزی فارس نیز با همکاری و همراهی مدیرکل آموزش و پرورش و خرید 10 دستگاه پمپ سمپاش، تهیه لباس و تجهیزات مورد نظر اقدام به ضدعفونی معابر و محل های پرتردد کرده است.

او با اشاره به حمایت های مسوولانه مدیر کل آموزش و پرورش فارس، از این پویش اجرایی-اجتماعی گفت: معلمان و فرهنگیان همیشه حضوری فعال در موقعیت های اجتماعی داشته و در کنار آحاد مختلف مردم بوده اند.

او ادامه داد: فرهنگیان و مربیان پیشتاز داوطلبانه و به صورت خودجوش برای حضور در این امر اعلام آمادگی کرده اند و با تقسیم بندی هایی که شده، تیم های 10 نفره ای هر شب برای ضدعفونی کردن مکان های پرخطر از جمله پمپ های بنزین، عابربانک ها و سطوح اطراف سوپرمارکت ها و داروخانه ها و.

می روند.

کلاری در خصوص هماهنگی با نهادها و اجتناب از موازی کاری گفت: با فرمانداری و شهرداری شیراز هماهنگی های لازم به عمل آمده و برنامه حضور تیم ها و محل های مورد نظر در اختیار آنان قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی محله برآفتاب و سعدی شیراز توسط فرهنگیان

ضدعفونی محله برآفتاب و سعدی شیراز توسط فرهنگیان