مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 14:552020-03-18سياسي

اعتراض شهردار یزد به تحریم های غیرانسانی آمریکا


شهردار شهر جهانی یزد در نامه ای به دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو – ایران، به تحریم های غیرانسانی دولت آمریکا اعتراض کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، جمال الدین عزیزی شهردار شهر جهانی یزد با ارسال نامه ای به حجت الله ایوبی دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو- ایران، اعتراض خود را نسبت به تحریم های آمریکا با توجه به شرایط شیوع کرونا در ایران ابراز کرد.

 شهردار یزد در این نامه آورده است: شیوع ویروس کرونا خطرات جدی و آسیب های جبران ناپذیری را متوجه بشریت نموده است و چنانچه اجماع جهانی که از بنیادی ترین اصول و مبانی تشکیل سازمان ملل متحد و قریب به اتفاق سازمان های بین المللی نیز هست برای مقابله با آن رخ ندهد بی شک دنیا شاهد یک تراژدی فجیع انسانی خواهد بود.

عزیزی ابراز تأسف کرده است: علی رغم الزام کشورها به پایبندی به اصول مسلم بین المللی در حمایت از نوع بشر، دولت ایالات متحده آمریکا با نقض این اصول و در تقابل جدی با کنوانسیون های مورد اجماع جامعه جهانی در موضوع حقوق بشر اقدام به اعمال و تشدید تحریم های غیرانسانی که قطعاً آسیب های جبران ناپذیری را برای مردم شریف ایران به همراه خواهد داشت نموده است.

وی تأکید کرده است: این جانب به عنوان شهردار شهر میراث جهانی یزد که وظیفه خطیر نگهداری از این میراث را از جانب نهادهای بین المللی به عهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض شهردار یزد به تحریم های غیرانسانی آمریکا

اعتراض شهردار یزد به تحریم های غیرانسانی آمریکا