مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 16:252020-03-18اقتصادي

سیر نزولی کرونا در رودسر/ احتمال بارش شدید در شرق گیلان


فرماندار رودسر از کاهش ورودی کرونایی بیمارستان رودسر طی روزهای اخیر خبر داد و تصریح کرد: به سمت مهار کرونا پیش رفته ایم و سیر نزولی در روند ابتلا داریم.

- ایسنا/گیلان فرماندار رودسر از کاهش ورودی کرونایی بیمارستان رودسر طی روزهای اخیر خبر داد و تصریح کرد: به سمت مهار کرونا پیش رفته ایم و سیر نزولی در روند ابتلا داریم.

حسین اسماعیل پور در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رودسر، با بیان اینکه شیوع کرونا در کشور پدیده ای رنج آور است، اظهار کرد: کشور ما و استان ما در این شرایط بحرانی نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی که در نظم اجتماعی و قانون مقررات زبانزد هستند، عملکرد بهتری داشته است.

وی کمبود اقلام بهداشتی و مواد شوینده در روزهای اول شروع بحران کرونا را به واسطه ناشناخته بودن آن دانست و افزود: خوشبختانه مایحتاج و مواد غذایی به اندازه کافی در فروشگاه ها موجود است و کمبود در بخش وسائل حفاظت بهداشتی و محلول های ضد عفونی کننده تاحدودی جبران شده است.

فرماندار رودسر از تجهیز دو انبار بیمارستان این شهرستان توسط خیرین خبر داد و خاطرنشان کرد: کمک های خیرین در حوزه اقلام بهداشتی و لوازم شست و شو کل شهرستان را تحت پوشش قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر نزولی کرونا در رودسر/ احتمال بارش شدید در شرق گیلان

سیر نزولی کرونا در رودسر/ احتمال بارش شدید در شرق گیلان