مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 16:302020-03-18اقتصادي

ماهیان قرمز و زینتی تولیدی از سلامت کامل برخوردارند


مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: اصفهان با تولید میانگین 75 میلیون قطعه انواع ماهیان زینتی، رتبه اول تولید کشور را دارد و تمامی تولیدات تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، شهرام موحدی با تکذیب مجدد شایعه واردات ماهیان قرمز و زینتی از کشور چین تصریح کرد: استان اصفهان با تولید میانگین 75 میلیون قطعه انواع ماهیان زینتی، رتبه اول تولید کشور را دارد و تمامی تولیدات تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی، از سلامت کامل برخوردارند.

  مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با اشاره به تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی بر تولید تا عرضه فرآورده های خام دامی با ساماندهی 35 اکیپ ثابت و سیار نظارت بهداشتی در سطح استان، خاطرنشان کرد: در شرایط خاص شیوع بیماری کرونا، سلامت فرآورده های مرتبط با دام را تضمین می کنیم.

وی به عموم شهروندان محترم توصیه کرد: با خرید فرآورده های خام دامی از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی، سیستم ایمنی بدن خود را در برابر کرونا ویروس افزایش دهند.

موحدی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ گونه مشکلی در تامین و توزیع فرآورده های خام دامی از جمله گوشت، شیر، تخم مرغ و وجود ندارد و در صورت مشاهده کوچکترین تخلف، برابر مقرارت و قوانین با متخلفان برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهیان قرمز و زینتی تولیدی از سلامت کامل برخوردارند

ماهیان قرمز و زینتی تولیدی از سلامت کامل برخوردارند