مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 17:152020-03-18اجتماعي

اولین استودیو تخصصی تولید آموزشی مجازی در خوزستان راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در حاشیه آیین افتتاح استودیو آوای مدرسه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همت اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خوزستان و اداره کل آموزش و پرورش استان اولین استودیو تخصصی تولید محتوای آموزشی در محل حوزه ستادی اداره کل آموزش و پرورش راه اندازی شد.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت این استودیو شاهد تولید محتوای برتر آموزشی و انتشار آن بر بسترهای مختلف ارتباطی از جمله فضای مجازی و صدا و سیما خواهیم بود.

شریعتی در ادامه مهم ترین هدف از راه اندازی این استودیو را برقراری عدالت آموزشی دانست و بیان کرد: جبران عقب ماندگی تحصیلی، کمک به دانش آموزان و جلوگیری از بازماندگی از تحصیل از جمله مهم ترین کارکردهای این استودیو در کمک به آموزش تخصصی دانش آموزان خواهد بود.

استاندار خوزستان اضافه کرد: در این روزها دانش آموزان با ماندن در خانه به حفظ سلامتی خود در برابر کرونا ویروس کمک می کنند و با استفاده از بسترهای مختلف ارتباطی می توانند به محتواهای برتر آموزشی تولید شده در استودیو آوای مدرسه دسترسی پیدا کنند و از این طریق نیز دغدغه والدین دانش آموزان برای ادامه آموزش آنها برطرف خواهد شد.

شریعتی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از آموزش و پرورش خوزستان و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین استودیو تخصصی تولید آموزشی مجازی در خوزستان راه اندازی شد

اولین استودیو تخصصی تولید آموزشی مجازی در خوزستان راه اندازی شد