مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 17:252020-03-18اجتماعي

تردد در گردنه های چهارمحال و بختیاری با زنجیرچرخ امکانپذیر است


شهرام ندیمی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک باران در بسیاری از محورهای مواصلاتی استان در حال بارش است و در گردنه های شهرستان کوهرنگ کولاک برف شکل گرفته است.

وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در تردد از محورهای مواصلاتی استان، تصریح کرد: کولاک برف در شهرستان کوهرنگ منجر به اختلال در ترددها شد و توصیه می شود خودروها مجهز به زنجیرچرخ باشند.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش ها از صبح روز چهارشنبه در استان آغاز شد و تاکنون 8 سانتی متر برف و 36 میلیمتر باران در شهرستان کوهرنگ به همراه داشته است.

مهرداد قطره سامانی افزود: همچنین بارش باران تاکنون در شهرکرد 10 میلیمتر، لردگان 18 میلیمتر، بروجن 3 میلیمتر، سامان 5 میلیمتر، اردل 16 میلیمتر، بن 12 میلیمتر و فارسان 15 میلیمتر باران گزارش شده است.

وی تصریح کرد: بارش ها در استان تا روز پنجشنبه تداوم دارد و سپس با وقفه 2 روزه یک سامانه بارشی جدید از روز یکشنبه سوم فروردین در چهارمحال و بختیاری فعال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، چهارمحال و بختیاری 3 هزار و 732 کیلومتر راه دارد که 259 کیلومتر بزرگراه، 761 کیلومتر راه اصلی، 291 کیلومتر راه فرعی و 2 هزار و 369 کیلومتر راه روستایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در گردنه های چهارمحال و بختیاری با زنجیرچرخ امکانپذیر است

تردد در گردنه های چهارمحال و بختیاری با زنجیرچرخ امکانپذیر است