مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 17:452020-03-18فرهنگي

چهارمین دوره جایزه ادبی «آهوی کومش» فراخوان شد


سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان عصر پنجشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش در دو بخش آزاد و ویژه برگزارمی شود.

عباس بابایی با اشاره به اینکه علاقه مندان در بخش آزاد با هر موضوعی می توانند دست به قلم شوند، اظهار داشت: موضوع بخش ویژه خانه امن ترین جای جهان است می باشد.

وی بیان کرد: داستان هایی که تاکنون به طور رسمی در هیچ کتاب و رسانه ای منتشر نشده باشد و علاوه بر ارتباط موضوعی، دارای ارزش ادبی، داستانی و از پشتوانه تحلیلی و قابلیت جلب مخاطب کودک و نوجوان برخوردار باشد، می تواند در این رقابت شرکت کند.

بابایی با بیان اینکه چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش در راستای تشویق به تالیف آثار و دستیابی به آثار تازه و نو و جذاب و یاری از کتاب و قلم برگزار می شود، تصریح کرد: به همه فرستندگان داستان لوح یادمان و کتاب(یادگار جایزه) و به نویسندگان آثار برتر علاوه بر انتشار آثار آنان به عنوان یادگار چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش، لوح سپاس و به نویسندگان سه اثر در هر بخش برگزیده، لوح تقدیر و مبلغ حق تالیف چاپ اثر نیز تعلق خواهد گرفت.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خبر داد که هر شرکت کننده می تواند با حداکثر سه اثر در این رقابت شرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین دوره جایزه ادبی «آهوی کومش» فراخوان شد

چهارمین دوره جایزه ادبی «آهوی کومش» فراخوان شد