مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 17:452020-03-18اقتصادي

بازار مراغه کمبود کالاهای اساسی ندارد


حمید شکری روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار مراغه اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده کالاهای تنظیم بازار به موقع در شهرستان دریافت و توزیع می شود.

وی گفت: اکیپ های نظارتی شهرستان متشکل از اداره صنعت و معدن، تعزیرات و اتاق اصناف به صورت مستمر در حال رصد بازار هستند و در صورت مشاهده تخلف برابر قانون برخورد می کنند.

شکری گفت: بیش از 2 هزار و 943 تن برنج، شکر، قند و گوشت منجمد از ابتدای سال 98 در شهرستان توزیع شده است و خوشبختانه در این خصوص مشکلی در شهرستان وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه کالاهای اساسی به اندازه کافی در انبارهای این شهرستان ذخیره شده است، گفت: تیم های نظارتی باید نسبت به کنترل اوضاع و ایجاد ثبات قیمت در سطح بازار اقدام کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مراغه نیز در این جلسه از توزیع 183 تن میوه تنظیم بازاری ویژه شب عید در این شهرستان خبر داد و گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، 48 تن سیب و 135 تن پرتقال در محل های تعیین شده توزیع شده است.

محمدرضا حسن زاده گفت: برای این منظور، 12 غرفه در مناطق مختلف شهر برای توزیع میوه شب عید از دیروز دایر شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور و استان، پرتقال هر کیلو 5500 تومان و سیب نیز هر کیلو 6000 تومان در این غرفه ها عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مراغه کمبود کالاهای اساسی ندارد

بازار مراغه کمبود کالاهای اساسی ندارد