مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 18:102020-03-18سياسي

رعایت نکات بهداشتی در تدفین فوت شدگان کرنایی


فرماندار رودسر با اشاره به ممانعت برخی از هیئت امناهای مساجد در خصوص دفن فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا در آرامستان های این شهرستان گفت: همه مراحل کفن ودفن این اجساد مطابق مسائل بهداشتی و موازین بهداشتی است و ترس و هراس مردم بی مورد است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حسین اسماعیل پور عصر امروز در نشست با خبرنگاران شهرستان رودسر با بیان اینکه مردم ما در سال 98 با حوادث طبیعی بزرگی رو به رو شدند، اظهار کرد: جاری شدن سیل فروردین ماه، برف مهیب بهمن ماه و این اواخر واقعه دردناک ویروس کرونا جامعه ما را تحت تأثیر خود قرارداده است.

وی با قدردانی از تلاش خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی به مردم افزود: جامعه نیازمند خبرنگاری نقاد با چشم باز و مغز متفکر است تا بتواند به وظایف حرفه ای خود عمل کند و با شفاف سازی، اطلاعات صحیح را به جامعه عرضه کند و ما هم ازاین گونه خبرنگاران متعهد استقبال خواهیم کرد.

فرماندار رودسر با اشاره به انتخابات نمایندگی مجلس و کم نظیر بودن این انتخابات تصریح کرد: هرچند عده ای از خبرنگار نماها تلاش کردند تا با جنجال سازی و غوغا سالاری در این مسیر کاسبی کنند اما خوشبختانه فرمانداری با استقلال تمام در برابر همه این دروغ گویان ایستاد و انتخاباتی کم نظیر در این شهرستان برگزار شد که منجر به آن شد که هیچ کاندیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت نکات بهداشتی در تدفین فوت شدگان کرنایی

رعایت نکات بهداشتی در تدفین فوت شدگان کرنایی