مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 18:352020-03-18حوادث

کشف 44 هزار لیتر ماده اولیه ضد عفونی کننده تقلبی در ملارد


فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 44 هزار لیتر ماده اولیه مواد ضد عفونی کننده تقلبی به ارزش 950 میلیون ریال در شهرستان ملارد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی حین گشت زنی و انجام اقدامات پلیسی  موفق به شناسایی کارگاه تولید مواد ضد عفونی تقلبی در شهرستان ملارد شدند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وارد محل شده و در بازرسی از آنجا 44 هزار لیتر ماده اولیه مواد ضدعفونی کننده تقلبی به ارزش 950 میلیون ریال را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه ادامه داد: متهم با انبار این مواد ضدعفونی، قصد داشت آن ها را به قیمت گزاف به فروش برساند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با بیان این که متهم با هماهنگی قضایی برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد، خاطرنشان کرد: پلیس در خط مقدم مبارزه با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی قرار دارد و در این مسیر با افرادی که با احتکار این اقلام سلامتی هموطنانمان را به خطر می اندازد برابر قانون برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 44 هزار لیتر ماده اولیه ضد عفونی کننده تقلبی در ملارد

کشف 44 هزار لیتر ماده اولیه ضد عفونی کننده تقلبی در ملارد