مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 20:052020-03-18پزشكي

ورود مسافران به گیلان مصیبت عظمی است


نماینده وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه ورود مسافران به گیلان مصیبت عظمی در شرایط کنونی است، افزود: حضور مسافران در گیلان یک بحران جدیدی را قرار است در استان به وجود بیاورد.

- ایسنا/گیلان نماینده وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه ورود مسافران به گیلان مصیبت عظمی در شرایط کنونی است، افزود: حضور مسافران در گیلان یک بحران جدیدی را قرار است در استان به وجود بیاورد.

محمدحسین قربانی در نشست ویدیوکنفرانسی معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هیئت رییسه دانشگاه های علوم پزشکی کشور از جمله استان گیلان، با تاکید بر توزیع عادلانه و بر مبنای نیاز تجهیزات بهداشت فردی در مراکز درمانی، اظهار کرد: توزیع تجهیزات در گیلان باید به صورت سامانه ای و بنا بر میزان تخت و بیمار بستری شده باشد.

وی با بیان اینکه ورود مسافران به گیلان مصیبت عظمی در شرایط کنونی است، افزود: حضور مسافران در گیلان یک بحران جدیدی را قرار است در استان به وجود بیاورد.

از این رو باید آمادگی مراکز درمانی و بیمارستانی برای روزهای آینده بیشتر شود.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی استان برای ارائه خدمات مداوم تا پایان شکست کرونا را قابل تحسین برشمرد و گفت: تصمیم دانشگاه علوم پزشکی گیلان مبنی بر اینکه مدیران ستاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مسافران به گیلان مصیبت عظمی است

ورود مسافران به گیلان مصیبت عظمی است