مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 20:352020-03-18اقتصادي

تکلیف مکان های ممنوع در نوروز کرونا چه می شود؟


معاون گردشگری همزمان با آغاز سفرهای نوروزی توسط برخی علی رغم هشدارهای مکرر ستاد ملی مدیریت کرونا، تاکید کرد: وزارت کشور و نیروی انتظامی موظف به پلمب و برخورد با خانه های مبله اجاره ای، - معاون گردشگری همزمان با آغاز سفرهای نوروزی توسط برخی علی رغم هشدارهای مکرر ستاد ملی مدیریت کرونا، تاکید کرد: وزارت کشور و نیروی انتظامی موظف به پلمب و برخورد با خانه های مبله اجاره ای، چادرهای مسافرتی و مهمانسراهای دولتی هستند؛ اقامت در این اماکن ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز آمار ایران تعداد سفرهای بومی در بهار سال 1398 را بیش از 102 میلیون سفر اعلام کرده است.

انگیزه 60 درصد از جمعیتی که در آن فصل سال سفر رفته بودند، دیدار دوستان و بستگان بود.

46 درصد از سفرها، اقامت شبانه داشت و 54 درصد هم بدون اقامت شبانه بود.

این آمار می تواند الگویی باشد برای کنترل بهتر سفرهای نوروز 99 که با وجود تاکید مکرر مقامات عالی کشور و خودداری برخی استان ها از پذیرش مسافران نوروزی در بحران کرونا، همچنان جریان دارد.

مستندات مرکز آمار نشان می دهد 74 درصد از مسافران بهار گذشته، خانه بستگان و آشنایان را برای اقامت انتخاب کرده بودند و 7 درصد هم در ویلاها و آپارتمان های شخصی اقامت داشتند؛ اماکنی که ستاد ملی مدیریت کرونا دستورالعملی برای کنترل آن ها ندارد، درحالی که بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف مکان های ممنوع در نوروز کرونا چه می شود؟

تکلیف مکان های ممنوع در نوروز کرونا چه می شود؟