مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 05:162020-03-19سياسي

نشست های مجازی سهم نویسندگان مازندرانی در مقابله با کرونا


شیوع کرونا در کشور، مشکلاتی را برای بخش های مختلف به وجود آورده است، به دور از اینکه دنبال مقصر باشیم هر یک از ما سهمی در کاهش مشکلات به وجود آمده بر عهده داریم.

سهم ما در کاهش ابتلای افراد به ویروس کرونا چیست، اقشار مختلف چه کارهایی باید انجام دهند تا مبتلا به ویروس نشده و عامل انتقال آن نباشند.

نویسندگان و اهالی قلم به عنوان گروهی پیشرو در جامعه، چه نقشی در قطع کردن زنجیره انتقال دارند، سه نویسنده مطرح مازندرانی درباره وظایف خود در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مبارزه با این ویروس، نکاتی را مطرح کرده اند.

برگزاری نشست های مجازی نویسنده کتاب گریز درباره مسئولیت اهالی قلم در پیشگیری از کرونا به ایرنا گفت: وظیفه و مسئولیت اولیه اهالی قلم، وظیفه عمومی شهروندی است.

رضا زرین کمر با بیان اینکه نویسندگان هم باید چون دیگر اقشار، بهداشت فردی را رعایت و از راهکارهای کنترل بیماری تبعیت کنند، افزود: در حد امکان از خانه خارج نشوند، در اجتماعات عادی و نوروزی شرکت نکنند و در صورت داشتن علائم بیماری مانع از سرایت آن به دیگران شوند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ثانویه و حرفه ای اهالی قلم در 2 بخش آنی و آتی قابل بیان است، اظهار کرد: وظیفه آنی نویسندگان، تشویق دیگران و تبلیغ برای انجام وظایف اولیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست های مجازی سهم نویسندگان مازندرانی در مقابله با کرونا

نشست های مجازی سهم نویسندگان مازندرانی در مقابله با کرونا