مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 05:202020-03-19سياسي

سپاه قزوین با 230 پایگاه در حوزه سلامت فعالیت می کند


فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: سپاه استان با هماهنگی کامل با ستاد بحران بیش از 230 پایگاه در سراسر استان فعال و کار غربالگری، - قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: سپاه استان با هماهنگی کامل با ستاد بحران بیش از 230 پایگاه در سراسر استان فعال و کار غربالگری، ضدعفونی و پیشگیری را انجام می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد شاهرخی ضمن تقدیر از کادر درمانی و پرستاری مراکز درمانی استان اظهار کرد: به دلیل مشکلات پیش آمده در خصوص شیوع ویروس کرونا، سپاه استان در کنار دولت و مردم به پیشگیری و مبارزه با این بیماری ادامه می دهد.

سپاه استان برای تولیدات درمانی و نیز پیشگیری، از ظرفیت های مردمی بسیج و سپاه استفاده کرده تا بتواند مسیر غلبه بر این بیماری را هموارتر سازد و تولید ماسک یکی از اساسی ترین نیازهای امروز بوده که سپاه استان فعالیت تولید را در این زمینه شروع نموده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا بیش از 400 بانوی چرخ کار بسیجی قزوینی با توسط سپاه صاحب الامر (عج)، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی سازماندهی شده و در هر شهرستان یک سوله در اختیار آنها قرار داده شده تا بتوانند ماسک را در تیراژ بالا تولید و در اختیار مردم و شبکه بهداشت و درمان قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه قزوین با 230 پایگاه در حوزه سلامت فعالیت می کند

سپاه قزوین با 230 پایگاه در حوزه سلامت فعالیت می کند