مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 05:352020-03-19پزشكي

سپاه قزوین با 230 پایگاه در حوزه سلامت فعالیت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سردار محمد شاهرخی ضمن تقدیر از کادر درمانی و پرستاری مراکز درمانی استان اظهار کرد: به دلیل مشکلات پیش آمده در خصوص شیوع ویروس کرونا، سپاه استان در کنار دولت و مردم به پیشگیری و مبارزه با این بیماری ادامه می دهد.

سپاه استان برای تولیدات درمانی و نیز پیشگیری، از ظرفیت های مردمی بسیج و سپاه استفاده کرده تا بتواند مسیر غلبه بر این بیماری را هموارتر سازد و تولید ماسک یکی از اساسی ترین نیازهای امروز بوده که سپاه استان فعالیت تولید را در این زمینه شروع نموده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا بیش از 400 بانوی چرخ کار بسیجی قزوینی با توسط سپاه صاحب الامر (عج)، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی سازماندهی شده و در هر شهرستان یک سوله در اختیار آنها قرار داده شده تا بتوانند ماسک را در تیراژ بالا تولید و در اختیار مردم و شبکه بهداشت و درمان قرار دهند.

فرمانده ارشد سپاه استان اضافه کرد: مواد اولیه تولید ماسک توسط سپاه در اختیار بانوان و خواهران چرخ کار قرار گرفته که تا پایان فروردین تولید گسترده داشته باشند و بسته به شرایط به این روند ادامه دهند و برای اینکه در زندگی بانوان اخلال ایجاد نشود برنامه کاری آنها به صورت منسجم مدون شده که بتوانند در کنار خانواده به زندگی، به کار جهادی خویش ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه قزوین با 230 پایگاه در حوزه سلامت فعالیت می کند

سپاه قزوین با 230 پایگاه در حوزه سلامت فعالیت می کند