مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 06:302020-03-19ورزشي

نوروز 99 و دیدوبازدیدهایی از نوع مجازی


بهتر است مردم نوروز 99 دید و بازدیدهای نوروزی را لغو کنند تا شیوع کرونا کاهش پیدا کرده و ریشه کن شود؛ در حال حاضر در عصر تکنولوژی قرار داریم می توانیم تماس صوتی و تصویری را جایگزین دیدوبازدیدهای کنیم.

- ایسنا/قزوین عضو تیم ملی کبدی بانوان گفت: بهتر است مردم نوروز 99 دید و بازدیدهای نوروزی را لغو کنند تا شیوع کرونا کاهش پیدا کرده و ریشه کن شود؛ در حال حاضر در عصر تکنولوژی قرار داریم می توانیم تماس صوتی و تصویری را جایگزین دیدوبازدیدهای کنیم.

فاطمه خدابنده لو عضو تیم ملی کبدی بانوان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این روزها حضور مردم در منازل ضروری است و پزشکان تأکید دارند که قرنطینه خانگی برای شکست کرونا ضرورت دارد.

ممکن است در اثر کرونا جان خود و یا یکی از عزیزانمان را از دست دهیم به همین جهت از مردم خواهش می کنم از خانه خارج نشوند.

عضو تیم ملی کبدی بانوان خاطرنشان کرد: حضور در منزل مزایا و معایبی دارد و یکی از مزایای آن حفظ سلامت همگان است چون تنها راه جلوگیری از ابتلا به کرونا پیشگیری و عدم حضور در اجتماع است.

وی در خصوص دیدوبازدید در نوروز بیان کرد: بهتر است مردم نوروز 99 دید و بازدیدهای نوروزی را لغو کنند تا شیوع کرونا کاهش پیدا کرده و ریشه کن شود؛ در حال حاضر در عصر تکنولوژی قرار داریم و می توانیم تماس صوتی و تصویری را جایگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروز 99 و دیدوبازدیدهایی از نوع مجازی

نوروز 99 و دیدوبازدیدهایی از نوع مجازی