مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 06:552020-03-19سياسي

تلاش مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا یادآور دفاع مقدس است


تلاش مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا یادآور حماسه های دوران دفاع مقدس است.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تلاش مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا یادآور حماسه های دوران دفاع مقدس است.

حجتالاسلام والمسلمین سید احمد شاهرخی در جلسه شورای فرهنگ عمومی سلسله اظهار کرد: در یک مقطعی دشمن برای جنگ از موشک استفاده می کرد اما اکنون شکل جنگ تغییر کرده است.

وی افزود: دانشمندان ما تلاش کردند و با دستیابی به سلاح موشکی با سرافرازی تمام موجب تقویت نظام و بازدارندگی دشمنان در حمله به میهن اسلامی شدند، اکنون نیز برگ دیگری از محاسبات اجتماعی در کشور رقم خورده و به طور قطع دانشمندان تلاش های علمی خود را برای پیروزی به کار خواهند گرفت، ملت ما روزهای سخت تری را پشت سر گذاشته و این روزها را نیز پشت سر خواهد گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی شرایط موجود را برخاسته از مناسبات مادی زندگی انسان دانست و گفت: انسان با تخریب طبیعت، فضای سبز و آلوده کردن آب های زیرزمینی از مواهب و نعمت های خدادادی به گونه دیگری سودجویی می کند که پیامدهایی دارد.

وی افزود: ابتلای جهان امروز حاصل رویدادهایی است که دست بشر در آنها دخالت دارد، کرونا به گونه ای مناسبات و زندگی اجتماعی همه بشریت را تحت شعاع قرار داده به گونه ای که اکنون 160 ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا یادآور دفاع مقدس است

تلاش مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا یادآور دفاع مقدس است