مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-19سياسي

راه اندازی 12 ایستگاه تشخیص کرونا در بقاع متبرکه گلستان


حجت الاسلام روح اله سلیمانی فرد روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این ایستگاه ها علاوه بر خدمات پزشکی نظیر تب سنج و سنجش فشار خون، اقلام بهداشتی مانند ماسک، گان، موادضدعفونی ارایه می شود.

به گفته وی این ایستگاه ها در امامزادگان عبدالله، سقاخانه ابوالفضلی و عبدالله روستای زیارت، 9 تن (ع) و نور در گرگان، امامزاده مجید کردکوی، عبدالله روستای النگ، عبدالله و فضل الله روستای روشن آباد، امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبد، آق امام آزادشهر، امامزاده قاسم دلند، امامزاده هارون الازمن علی آباد و زیارتگاه ذکریا(ع) انبار الوم آق قلا مستقر هستند.

وی بیان کرد: فعالیت این تعداد ایستگاه از چند روز قبل با تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم و مراکز درمانی استان آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

به گفته حجت الاسلام سلیمانی فرد ، هر ساله این اداره کل با تدارک طرح نوروزی از جمله آرامش بهاری و خیمه های معرفت به استقبال از زائران می رفت، ولی امسال تمامی توان خود را برای مقابله با ویروس کرونا گذاشته است.

استان گلستان 123 بقعه متبرکه شاخص با 180 امامزاده در 14 شهرستان دارد.

طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی گلستان، تاکنون 92 تن از هم استانی ها بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 12 ایستگاه تشخیص کرونا در بقاع متبرکه گلستان

راه اندازی 12 ایستگاه تشخیص کرونا در بقاع متبرکه گلستان