مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 09:552020-03-19پزشكي

یک پزشک: سهم من در مقابله با کرونا اقدام عملی برای پیشگیری است


این پزشک پاوه ای روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در ارتباط با تلاش های خود در راستای مقابله با کرونا افزود: متعاقب اعلام رسمی شیوع کرونا در ایران توسط مقامات وزارت بهداشت و درمان و حتی قبل از آن به عنوان یک پزشک وظیفه حرفه ای و اجتماعی خود دانسته ام تا در راستای پیشگیری از ابتلا به این بیماری و مقابله با گسترش غیرقابل کنترل آن در میان شهروندان در حد بضاعت خود تلاش نمایم.

وی اظهار داشت: صدور اطلاعیه شخصی به عنوان یک پزشک داوطلب و اعلام همکاری با مقامات متولی از جمله فرماندارها و مدیران شبکه بهداشت و درمان چهار شهرستان منطقه اورامان شامل پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی اولین اقدام بنده در این ارتباط بود.

وی افزود: تهیه روزانه یک مطلب مکتوب در راستای آموزش و ارتقای آگاهی عموم مردم در باره سابقه، ماهیت، علائم ابتلا و اقدامات پیشگیرانه مرتبط به این بیماری و انتشار در کانال شخصی ام موسوم به سواد سلامت و محیط زیست و تهیه یک کلیپ صوتی و تصویری به زبان کردی برای مردم مناطق کردنشین ایران و انتشار آن از طریق رسانه های جمعی در دنیای مجازی از دیگر اقدامات بود.

این پزشک و فعال اجتماعی در ادامه گفت: مشارکت در تشکیل و اداره چند گروه در فضای مجازی از جمله پویش مقابله با شیوع ویروس کرونا در اورامانات با بیش از 10 هزار نفر عضو که در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پزشک: سهم من در مقابله با کرونا اقدام عملی برای پیشگیری است

یک پزشک: سهم من در مقابله با کرونا اقدام عملی برای پیشگیری است