مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 10:052020-03-19سياسي

توزیع 10 هزار پک بهداشتی توسط حوزه علمیه اردبیل


مدیر حوزه علمیه استان اردبیل از توزیع 10 هزار پک بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده و ماسک در میان مردم خبر داد.

- حجت الاسلام مهدی نوروزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: پس از شیوع کرونا ویروس در استان اردبیل، طلاب و روحانیون در راستای خدمت رسانی و کمک برای مقابله با گسترش بیماری اعلام آمادگی کردند و هم اکنون نیز در حال انجام وظایف خود هستند.

وی افزود: تاکنون در استان اردبیل طلاب در بخش های ضدعفونی معابر و اماکن عمومی نقش داشتند و همه روزه در کنار دیگر مدافعان سلامت استان اردبیل در راستای مقابله با بیماری کرونا فعالیت می کنند و این فعالیت طلاب تا ریشه کنی کرونا ویروس ادامه خواهد داشت.

مدیرحوزه علمیه استان اردبیل با اشاره به اعلام داوطلبی روحانیون برای حضور در خط مقدم مقابله با کرونا، افزود: طلاب و روحانیون خود را در اختیار ستاد پیشگیری از کرونا قرار دادند و نسبت به حضور در بیمارستان ها نیز اعلام آمادگی کردند.

  نوروزی بیان کرد: طلاب خواهران نیز در راستای رفع کمبود ماسک در استان اردبیل اقدامات گسترده ای انجام داده و با ایجاد کارگاه های کوچک خانگی اقدام به تهیه ماسک کرده اند.

وی گفت: حوزه علمیه استان اردبیل اقدام به تهیه و توزیع پک های بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده و ماسک، درمیان مردم کرده که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 هزار پک بهداشتی توسط حوزه علمیه اردبیل

توزیع 10 هزار پک بهداشتی توسط حوزه علمیه اردبیل