مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 10:252020-03-19بين الملل

تولید خودروهای آمریکایی متوقف شد!


شرکت های خودروسازی آمریکایی فورد، جنرال موتورز و فیات کرایسلر از تعطیلی موقت کارخانه های خود در آمریکای شمالی خبر دادند.

- شرکت های خودروسازی آمریکایی فورد، جنرال موتورز و فیات کرایسلر از تعطیلی موقت کارخانه های خود در آمریکای شمالی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت های فورد، جنرال موتورز و فیات کرایسلر که بزرگترین خودروسازان ایالات متحده آمریکا به شمار می روند، امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرده اند که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا کارخانه های خود در آمریکای شمالی که شامل ایالات متحده، کانادا و مکزیک می شود، را به طور موقت و به مدت دو هفته تعطیل خواهند کرد.

همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا بسیاری از شرکت ها و کارخانه های فعال در حوزه های مختلف نظیر خودروسازی و تکنولوژی فعالیت و خطوط تولید خود را به منظور قطع زنجیره انتقال و انتشار این ویروس خطرناک و مرگبار متوقف و تعطیل اعلام کرده اند.

در روزهای گذشته خودروسازان متعددی از جمله فولکس واگن، فورد، پژو، رنو، لامبورگینی، تویوتا، بی ام و، جگووار و اشکودا از تعطیلی کارخانه های خود در اروپا خبر داده بودند.

بر اساس گزارش CNN، حالا به نظر می رسد که سه غول خودروسازی آمریکایی نیز با تصمیم و اقدامی مشابه سعی دارند به پاکسازی و ضدعفونی کردن محیط کارخانه های خود بپردازند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید خودروهای آمریکایی متوقف شد!

تولید خودروهای آمریکایی متوقف شد!