مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-19سياسي

امیر خلبان «همایون حیدری» فرمانده پایگاه هوایی چابهار شد


طی حکمی از سوی امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم همایون حیدری به عنوان فرمانده پایگاه هوایی خلبانان شهید برادران دلحامد منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، آیین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید پایگاه هوایی خلبانان شهید برادران دلحامد با حضور امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان این نیرو برگزار و طی حکمی، امیر  خلبان همایون حیدری به فرماندهی پایگاه خلبانان شهید برادران دلحامد چابهار منصوب شد.

امیر نصیرزاده در این مراسم ضمن قدردانی از فعالیتهای امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود جعفری در دوران تصدی فرماندهی پایگاه هوایی خلبانان شهید برادران دلحامد گفت: فرماندهان پیشین این پایگاه جهت ارتقاء سطح کیفی مجموعه و پیشرفت این پایگاه در نقطه مرزی و محروم کشور اقدامات شایسته ای از خود نشان دادند اما بحمدا.

در طول 4 سال فرماندهی امیر جعفری بخش عمده ای از آن مشکلات این یگان مرتفع شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه امیر جعفری توانست رضایت صددرصدی مسئولان و فرماندهان ارتش را به خود جلب کند افزود: کسب این عناوین و افتخارات متعدد پایگاه هوایی خلبانان شهید برادران دلحامد در سطوح مختلف نیرو های مسلح در طول فرماندهی امیر جعفری  حاکی از موفقیت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر خلبان «همایون حیدری» فرمانده پایگاه هوایی چابهار شد

امیر خلبان «همایون حیدری» فرمانده پایگاه هوایی چابهار شد