مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 11:062020-03-19پزشكي

مدیران آستارا در تعطیلات نوروز حق خروج از شهرستان را ندارند


حسن رستم زاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مدیران آستارا در ایام نوروز حق خروج از شهرستان را ندارند، اظهار کرد: علاوه بر برقراری کشیک در ادارات مسئولان باید به صورت شبانه روزی باید در دسترس باشند.

وی افزود: آستارا در مقابله با بیماری کرونا جز شهرستان های برتر کشور است و غربالگری بیماران مبتلا به کرونا با مشارکت سپاه و شبکه بهداشت، ظرف چهار روز در این شهرستان انجام شد.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه عملیات ضدعفونی شهرهای آستارا و لوندویل انجام شده است و شهرک عباس آباد و بازار ساحلی آستارا در برنامه است، افزود: بخشداران و دهیاران هر چه سریع تر به ضدعفونی معابر روستاها اقدام کنند.

رستم زاد با تاکید بر اینکه تب سنجی رانندگان کامیون های ترانزیتی که چندین شب در صف های طولانی تا درب گمرک آستارا منتظر خروج از کشور هستند، ضروری است، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان تأمین بخشی از تجهیزات و امکانات بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان برای درمان بیماران مشکوک به آنفلوآنزا و کرونا را متعهد شده است.

وی، ادامه داد: تجهیزات بیمارستان قدیم این شهرستان دو سال قبل برای افتتاح بیمارستان جدید استفاده شده که اقدامی اشتباه بوده است و باید از ظرفیت مرکز درمانی قبلی برای توسعه گردشگری سلامت استفاده می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران آستارا در تعطیلات نوروز حق خروج از شهرستان را ندارند

مدیران آستارا در تعطیلات نوروز حق خروج از شهرستان را ندارند