مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 13:302020-03-19سياسي

مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری خراسان رضوی در سال 98


سال 98 چون سالیان گذشته، شاهد اتفاقات فرهنگی و هنری بسیاری در زمینه های مختلف بودیم؛ اتفاقاتی که گاه شیرین و گاه تلخ بود و ایسنا روایت گر این اتفاقات بوده است.

- این گزارش مروری کوتاه بر رویدادهای فرهنگی و هنری است که سال گذشته در خراسان رضوی اتفاق افتاده و روی خروجی این خبرگزاری قرار گرفته است.

فروردین مهدی زارعی معاون فرهنگی جدید شهردار مشهد شد مهدی زارعی کلات طی حکمی از سوی محمدرضا کلایی به عنوان معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد منصوب شد.

نقش اخلاق در گفت وگو و عمل اجتماعی مصطفی ملکیان با تاکید بر اینکه گفت وگو مقدمه عمل اجتماعی است و خود عمل اجتماعی نیست گفت یعنی افرادی که به گفت وگو می پردازند، باید به نتیجه آن التزام بورزند تا در ادامه عمل اجتماعی آغاز شود.

معاون فرهنگی پیشین شهردار مشهد: نمره خدمت معاونت فرهنگی قابل قبول بود دکتر هادی بختیاری در جلسه آیین تکریم و معارفه معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در شهرداری مرکز، ضمن سپاس از تلاش همکاران سازمان فرهنگی اظهار کرد هیچ تلاشی کامل نیست اما نمره دوستان ما در این 18 ماه قابل قبول بود.

نماد شهر جهانی گوهرسنگ ها، میهمان نوروزی میدان شهدای مشهد المان طراحی شده به عنوان نماد شهر جهانی گوهرسنگ ها میهمان نوروزی میدان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری خراسان رضوی در سال 98

مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری خراسان رضوی در سال 98