مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 14:052020-03-19فرهنگي

جشنواره « در خانه بمانیم» در یزد آغاز شد


مجید جوادیان زاده عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این جشنواره در بخش شعر، داستان کوتاه، فیلم کوتاه و عکس و با موضوع بهار، خانه، وطن، سلامت و همکاری برگزار می شود.

وی ادامه داد: بخش شعر در قالب شعر آزاد و حداکثر 2 شعر و بخش داستان کوتاه شامل حداکثر 2 صفحه آ.

چهار(a4) است.

این مسوول فرهنگی استان اظهار کرد: بخش عکس شامل عکاسی با تلفن همراه حداکثر 2 قطعه عکس با کمترین ویرایش و بخش فیلم شامل 2 فیلم کوتاه 90 ثانیه ای با موضوع شعرخوانی دست جمعی، سرگرمی خانواده، معرفی کتاب، متن خوانی، آموزش اصول بهداشت خانواده و ادبیات عامیانه است.

به گفته جوادیان زاده، این جشنواره تا پانزدهم فرودین ماه 1399 ادامه دارد که عموم مردم و علاقه مندان می توانند در آن شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: علاقه مندان به شرکت در جشنواره آثار خود را از طریق واتساپ و تلگرام به شماره 09135246232 ارسال کنند.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد می گوید : تعداد مبتلایان به این بیماری از ابتدای شیوع آن تاکنون به 540 نفر در استان رسید که آزمایش 69 نفر در 24 ساعت گذشته مثبت اعلام شد.

ابراهیم سلمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: تاکنون هزار و 749 نفر با علایم مشکلات تنفسی در بیمارستان های استان بستری شدند که از این تعداد نمونه یک هزار و 56 نفر بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره « در خانه بمانیم» در یزد آغاز شد

جشنواره « در خانه بمانیم» در یزد آغاز شد