مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 14:202020-03-19پزشكي

دید و بازدیدهای عید عامل اصلی گسترش زنجیره ابتلا به کروناست


متخصص طب پیشگیری و پزشک اجتماعی گفت: دیدوبازدیدهای عید اصلی ترین عامل گسترش زنجیره ابتلا به کروناست که در این خصوص باید خانواده ها به ماندن در خانه های خود نسبت به قطع این زنجیره اقدام کنند.

- ایسنا/اردبیل متخصص طب پیشگیری و پزشک اجتماعی گفت: دیدوبازدیدهای عید اصلی ترین عامل گسترش زنجیره ابتلا به کروناست که در این خصوص باید خانواده ها به ماندن در خانه های خود نسبت به قطع این زنجیره اقدام کنند.

سعید صادقی اهری در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: صداوسیما باید در این موقعیت حساس با تدارک برنامه های متنوع و مخاطب پسند سعی کند تا مردم را خانه نشین کند تا در ایام پربازدید عید از تعدد رفت و آمدها کاسته شده و مردم بیشترین وقت خود را صرف دیدن برنامه های متنوع و مفرح تلویزیون کنند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار پخش برنامه های مختلف از صداوسیما ضرورت دارد به نحوی عمل کنیم تا چرخه انتقال کروناویروس متوقف شده و در 15 روز آینده از شیوع و گسترش بیماری جلوگیری شود.

متخصص طب پیشگیری و پزشک اجتماعی گفت: در این ایام هموطنان باید از سفر کردن به ویژه سفر به استان های پرشیوع به ویژه شمال کشور پرهیز کرده و این ایام را تا حد امکان در شهرها و خانه های خود سپری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دید و بازدیدهای عید عامل اصلی گسترش زنجیره ابتلا به کروناست

دید و بازدیدهای عید عامل اصلی گسترش زنجیره ابتلا به کروناست