مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 16:102020-03-19ورزشي

واکنش رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی به تعویق المپیک 2020


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سباستین کو رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی احتمال داد بازی های المپیک 2020 توکیو به تعویق بیفتد اما تاکید کرد در حال حاضر زود است در این خصوص نظر نهایی اعلام شود.

- رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی احتمال دارد بازی های توکیو به تعویق بیفتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، سباستین کو رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی احتمال داد بازی های المپیک 2020 توکیو به تعویق بیفتد اما تاکید کرد در حال حاضر زود است در این خصوص نظر نهایی اعلام شود.

شیوع ویروس کرونا در جهان تمام تقویم ورزشی دنیا را تحت تاثیر قرار داده است؛ به طوری که در بسیاری از رشته ها مسابقات انتخابی برگزار نشده و در برخی هم به تعویق افتاد.

سباستین کو که در کمیسیون ارزیابی بازیهای المپیک توکیو عضویت دارد، در مصاحبه با بی بی سی اعلام کرد احتمال تعویق بازی های 2020 وجود دارد.

رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی در پاسخ به این سوال که احتمال تعویق بازی ها تا سپتامبر یا اکتبر امکان پذیر است، اظهار داشت: هر چیزی در این شرایط امکان پذیر است.

در حال حاضر هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

وی افزود: روی کاغذ تعویق به نظر پیشنهادی آسان می رسد اما فدراسیون های جهانی در واقع در این سال المپیک از برگزاری مسابقات قهرمانی جهان خودداری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی به تعویق المپیک 2020

واکنش رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی به تعویق المپیک 2020