مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 16:252020-03-19سياسي

مسجدی ها از فضای مجازی برای پخش دعا و نیایش بهره ببرند


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان به مردم مسجدی توصیه کرد به دلیل ممنوعیت برگزاری تجمعات از بستر فضای مجازی برای پخش دعا و نیایش جمعی استفاده کنند.

- حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید، اظهار کرد: برای همه مردم کشورمان آرزوی سلامتی می کنم و در آستانه سالروز شهادت امام کاظم (ع) باب الحوائج، از خدا می خواهیم به حق این امام بزرگوار، این شر بزرگ و بیماری را از سر مردم کم کند.

وی افزود: طی نامه ای که از استاندار خوزستان دریافت کرده ایم، از تاریخ 25 اسفندماه تمامی اجتماعات و مراسمات مذهبی که شامل نماز جماعت هم می شود، در مساجد و حسینیه های سراسر استان باید تعطیل شود و از این امور ممانعت جدی به عمل بیاید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، این تصمیم هم از جمله تصمیماتی است که با توجه به شرایط فعلی لازم الاجراست و عمل به این تصمیمات، رزمندگی در جبهه جنگ بیولوژیک است.

این روزها ظرفیت های مختلف سازمان تبلیغات اسلامی مانند هیئت ها و تشکل های مذهبی پای کار هستند و خود سازمان نیز از این امور حمایت می کند.

وی ادامه داد: رویکرد ما در شرایط فعلی این است که کارکرد مساجد باید توسعه و تغییر پیدا کند، عزیزان مسجدی می توانند از بستر فضای مجازی برای پخش اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجدی ها از فضای مجازی برای پخش دعا و نیایش بهره ببرند

مسجدی ها از فضای مجازی برای پخش دعا و نیایش بهره ببرند