مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 16:302020-03-19پزشكي

گیلان دیگر ظرفیت پذیرش بیمار را ندارد/ تولید ماسک n95 در استان گیلان از هفته آینده


نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با تأکید بر احتمال بروز بحران در روزهای آینده گفت: با توجه به میزان حجم ورودی مسافر به استان گیلان باید خود را آماده رودررویی با یک مصیبت عظیم کنیم زیرا تعداد زیادی از مردم در حال سفر به گیلان هستند و ظرفیت بیمارستان .

- محمدحسین قربانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه متأسفانه عده ای از مردم به توصیه های مسؤولان وزارت بهداشت بی توجه بوده اند، اظهار کرد: بارها از تریبون های مختلف از مردم درخواست کردیم که استان گیلان آمادگی پذیرایی از مسافران به دلیل شیوع کرونا را ندارد ولی با این شرایط عده ای بازهم به استان گیلان سفر کردند.

وی با تأکید بر احتمال بروز بحران در روزهای آینده گفت: با توجه به میزان حجم ورودی مسافر به استان گیلان باید خود را آماده رودررویی با یک مصیبت عظیم کنیم زیرا تعداد زیادی از مردم در حال سفر به گیلان هستند.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان، این استان را همچنان کانون کرونا در کشور دانست و بیان کرد: متأسفانه هنوز گیلان را خطری جدی تهدید می کند زیرا عده ای از مسافران هنوز در حال ورود به استان هستند و بنده به عنوان یک پزشک و مقام مسؤول به شدت اعلام خطر می کنم زیرا عده ای از مردم محلی گیلان هم خود قرنطینه شدن را انجام نداده و در خیابان ها ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان دیگر ظرفیت پذیرش بیمار را ندارد/ تولید ماسک n95 در استان گیلان از هفته آینده

گیلان دیگر ظرفیت پذیرش بیمار را ندارد/ تولید ماسک n95 در استان گیلان از هفته آینده