مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 20:352020-03-19سياسي

لزوم برقراری عدالت بین داوطلبان نظام قدیم و جدید در کنکور سراسری سال 1400


عضو کمیسیون آموزش دیدبان شفافیت و عدالت کشور گفت: کنکور سال 1400 تنها برای یک نظام آموزشی برگزار خواهد شد که این، باعث نگرانی داوطلبان کنکور نظام قدیم شده است، - علی امرایی عضو کمیسیون آموزش دیدبان شفافیت و عدالت کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس بر لزوم برگزاری کنکور نظام قدیم در سال 1400 تاکید کرد و گفت: مسؤولین مربوطه قصد دارند، برگزاری کنکور با منابع نظام قدیم را درسال 1400 متوقف کنند.

کنکور سال 1400 تنها برای یک نظام آموزشی برگزار خواهد شد که این، باعث نگرانی فراوان داوطلبان کنکور نظام قدیم شده است، این داوطلبان نمی توانند با منابع آموزشی خود یعنی نظام قدیم آزمون بدهند که در حال پیگیری این موضوع از طریق مسؤولین برای حل مشکل هستند.

وی افزود: به علت محدود بودن ظرفیت رشته محل های پرطرفدار در گروه های مختلف، عده کثیری از جمع چند صد هزار نفری داوطلبان نظام قدیم پشت کنکور خواهند ماند که باید در کنکور سال 1400 شرکت کنند و همین مسأله جمعیت داوطلبان نظام قدیم را می توان از دلایل برگزاری نظام قدیم در کنکور سال 1400دانست.

  رتبه های برتر سال 98 متعلق به مدارس خاص همچون سمپاد، شاهد و غیردولتی بودند عضو کمیسیون آموزش دیدبان شفافیت و عدالت کشور ادامه داد: در کنکور سال 98 بخش عمده رتبه های برتر کنکور متعلق به مدارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برقراری عدالت بین داوطلبان نظام قدیم و جدید در کنکور سراسری سال 1400

لزوم برقراری عدالت بین داوطلبان نظام قدیم و جدید در کنکور سراسری سال 1400