مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 05:062020-03-20اقتصادي

بهبود شاخص های توسعه رویکرد مدیریت آذربایجان غربی در سال 1399


محمدمهدی شهریاری روز جمعه در پیام نوروزی خود خطاب به مردم و مسوولان آذربایجان غربی افزود: از جمله این شاخص ها می توان به آسفالت راه های روستایی، سرانه آموزشی و ورزشی و نرخ سواد در استان اشاره کرد.

وی اضافه کرد: همچنین طی سال جاری، تکمیل طرح های عمرانی با اهتمام دولت تدبیر و امید و همراهی مردم در دستور کار مسوولان آذربایجان غربی خواهد بود.

وی بیان کرد: امیدواریم امسال با همت دولت و مدیران در استان و همچنین همراهی مردم سالی متمایزتر از سال 1398 برای آذربایجان غربی باشد.

وی با تبریک حلول سال نو و بهار به عنوان نشانه قدرت بی نهایت الهی به مردم آذربایجان غربی ادامه داد: طی سال 1398 اتفاق های ناگوار زیادی را در کشور شاهد بودیم که وقوع سیل در 25 استان در ایام آغازین سال، حوادث آبان ماه، تشدید تحریم های ظالمانه علیه کشورمان و مشکلات اقتصادی مردم، سقوط هواپیمای مسافری، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط رژیم تروریستی آمریکا، وقوع زلزله در قطور طی هفته های پایانی سال و همچنین شیوع ویروس کرونا از جمله آنها بود.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: با وجود اینکه سال گذشته، برای کشور و استان بسیار ناگوار بود، ولی با تلاش مسوولان استانی و تدابیر دولت، شاخص های توسعه آذربایجان غربی رشد بسیار خوبی داشت و اتفاقات بسیار خوبی در این حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود شاخص های توسعه رویکرد مدیریت آذربایجان غربی در سال 1399

بهبود شاخص های توسعه رویکرد مدیریت آذربایجان غربی در سال 1399