مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 05:402020-03-20سياسي

پربازدیدهای حقوقی در آخرین هفته سال 98


تایید لایحه بودجه سال 99 از سوی شورای نگهبان، برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در شهریور سال 99، ابلاغ نرخ دیه سال 99 و .

از پربازدیدهای اخبار حقوقی و قضایی ایسنا در هفته آخر سال 98 بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پربازدیدهای اخبار حقوقی و قضایی هفته آخر اسفند سال 98 را در زیر می خوانید: خبر داد.

با لحاظ 3 اصل سرعت، دقت و قاطعیت، حفظ آبرو و اعتبار مردم در اولویت قرار دارد براساس این گزارش، سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری، اطلاع رسانی به مردم در خصوص فعالیتهای انجام گرفته در حوزه رصد و کنترل بازار را امری حیاتی و مهم برشمرد.

ارسال لایحه حقوقی غیرحضوری شد یکی از اخبار مهم هفته گذشته این بود که ارسال لوایح حقوقی غیرحضوری شد و در این راستا عیسی زارع پور رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: امکان ثبت و ارسال غیرحضوری لوایح حقوقی به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در کارتابل وکلا در سامانه خدمات الکترونیک قضایی (عدل ایران) فراهم شده است.

کرد.

علی باقری کنی معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه با اشاره به اعطای مرخصی به 90 هزار زندانی برای پیشگیری از شیوع کرونا، در رابطه با عفو نوروزی اخیر نیز گفت: طبق برآوردها، حداقل 10 هزار نفر مشمول عفو خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدهای حقوقی در آخرین هفته سال 98

پربازدیدهای حقوقی در آخرین هفته سال 98